מקום השני בגמר אליפות הארץ בדיבייט בשפה העברית לשנת 2021

ביום ראשון האחרון (ה6.6), התחרתה נבחרת הדיבייט של בית הספר התיכון למנהיגות מדעית קהילתית, לוד בגמר אליפות הארץ בדיבייט בשפה העברית לשנת 2021. חברי הנבחרת הם: ברק רסקין, אליה סטון, שיר זלנר, איילה רון, מאיה פרידמן, תמר זילברברג ולישי חסון. תחרות זו התקיימה לאחר שאותה נבחרת בדיוק הוכתרה כאלופת המחוז בדיבייט, עם הישג של כשלושה ניצחונות מתוך שלושה סבבים. בתחרות שהאחרונה שהתקיימה ביום ראשון, הנבחרת הגיעה למקום השני והמכובד, והביאה הישג עצום לתיכון, לעיר לוד וסביבתה, ולקהילה כולה.
באותה התחרות, הנואמים התווכחו על הנושאים: ביטול תנאי קבלה לאוניברסיטה, הענשת הורים על פשעי ילדיהם, ומימון רווחה באמצעות שירותים וצרכים חיוניים לעומת מתן עזרה פיננסית. בסופו של דבר, כאשר הזוכים הוכרזו, ובית הספר התיכון בלוד עמד לצד הנבחרות הטובות ביותר בארץ, בראש מורם, תחושת ההתרגשות ורוממות הרוח אשר חוו המשתתפים וההנהלה הייתה שווה את הכל. חשוב לזכור כי עד כמה שהניצחון מעניק תחושה חיובית, הוא לא החשוב ביותר, אלא, הלמידה וההתפתחות שחווה המשתתפים, הן בהיבט המקצועי והן בזה המנטלי.
בית הספר עתיד מדעים בלוד ומועצת העיר מוסרת יישר כח למתחרים שייצגו וימשיכו לייצג אותנו בכבוד בנושאים שונים ומגוונים בתחרויות דיבייט ודומיהן בארץ, ומחוצה לה!

דבייט

ידיעות נוספות

זכייה במקום הראשון בתחרות הארצית של FIRST

30 במרץ 2022

קבוצת הרובוטיקה זכתה הערב בתחרות הארצית של FIRST במקום הראשון ובפרס היושב ראש היוקרתי וזאת על התקדמות ושינוי שהביאה לקהילה ולסביבה. על פעילות קהילתית ענפה ויוצאת דופן ופעילות בכל המגזרים.