השיג שיא ישראלי לדנה דנילנקו באליפות אירופה.

דנה דנילנקו בת ה-16 מגני יער, תלמידת כיתה יא' בתיכון עתיד למדעים בלוד חזרה היום מאליפות אירופה בדמינטון עד גיל 17 בפראג עם השיג שיא שראלי. דנה סיימה את דרכה ברבע הגמר והבטיחה מיקום 5 בסיום.

"בסה"כ הייתה תחרות די טובה בשבילי, אמרה דנילנקו. מרוצה מאוד מההופעה שלי גם בתחרות האישית וגם בקבוצתית. בתחרות הקבוצתית למרות שסיימנו רק במקום השלישי בבית שיחקתי טוב מאוד במשחקים שלי וניצחתי את שלושת המשחקים נגד יריבות ממולדובה, פורטוגל ואנגליה. תחרות האישית ניצחתי שלושה משחקים נגד יריבות מליטה צ'כיה ורוסיה. במשחק השני נגד הצ'כית נפצעתי וזה הפריעה לי מאוד במשחקים הבאים נגד הרוסיה ורבע הגמר נגד הדנית. למרות הפציעה הצלחתי לנצח את שפובלובה הרוסיה בשמינית הגמר אחרי משחק דרמטי וקשה מאוד. ברבע הגמר התוכנית לא הלכה כמו שרציתי, היו כאבים במהלך המשחק ובנוסף השחקנית הדנית הייתה חזקה ושחקה טוב מאוד. עכשיו חוזרת הביתה לשגרה וממשיכה להתאמן ולעשות מאמצים להישאר בקריטריון לאולימפיאדת נוער 2018 שתיארך בארגנטינה. כרגע אני כן עומדת בקריטריון. כמובן תודה למאמן שלי מיכאל זילברמן ולמשפחה שלי שתמכו בי מרחוק. ולאביב שדה מאמן הנבחרת שתמך מקרוב על המגרש."

מצורף לינק מאתר ספורט ONE

http://www.one.co.il/Article/17-18/7,0,0,0/302570.html

דנה דנילנקו באליפות אירופה

ידיעות נוספות

זכייה במקום הראשון בתחרות הארצית של FIRST

30 במרץ 2022

קבוצת הרובוטיקה זכתה הערב בתחרות הארצית של FIRST במקום הראשון ובפרס היושב ראש היוקרתי וזאת על התקדמות ושינוי שהביאה לקהילה ולסביבה. על פעילות קהילתית ענפה ויוצאת דופן ופעילות בכל המגזרים.